2020. december 5., szombat

én így teleltetek2...

Ígértem, hogy írok még egy posztot a teleltetésről ill. "én hogy teleltetek2" ami most fontos volt, hogy a jó időt kihasználjam és átnézzem a hortenziákat, meg locsoljam és mivel nem tudott leszáradni a levele az enyhe ősz miatt így kénytelen voltam én leszedni a leveleket. A kicsik teljes pompájukba mintha most virágoznának...
elég ramatya állapotban vannak...
épp idesütött a nap amikor csináltam és szép sorjába kitettem ahogy leszedtem a leveleket és meglocsoltam kicsit..
És akkor jöhet a bölcső készítés hosszú pálcákat dugtam a cserepekbe, hogy de dőljön be a buborékos fólia és mivel erre még nincs szükség legurítottam, van teteje is azt meg amikor jönnek a tavaszi fagyok de ha nagyon hideg lesz akkor felhajtom és a tetejét csipeszel fogatom az oldalához. Nem fog befülledni mert alulról fog levegőt kapni és bármikor letudom szedni a tetejét. A kicsiket közé állítottam hogy eddig is bele a nagy cserépbe...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése