2021. április 29., csütörtök

jöttem, vittem de még nem győztem :)

Minap valaki azt mondta, hogy csak a drága hortenziát preferálom ezért kerestem egy olcsót is bár nem tudom mennyi értelme van ennek de próba szerencse. A Praktikerben a leértékelteket épp a végstádiumba kaptam el mert már tolókocsiba vitték volna a szemétbe ezért még gyorsan kikaptam a kosárból...
Rögtön be is áztattam, addig nyomtam a víz alá míg buborékolt aztán jött az ültetés, Substral Osmocote granulátumot kevertem a földjébe és egy kicsit szórtam a tetejére is.Van új levélhajtása...
És a legnagyobb meló olló hegyével lepicézni a nagyon elbarnult szirmokat...
Van egy új virágom is...
Kicsit kitámasztottam, mert az új virágra rá volt borulva a többi ezért mindég van itthon támaszték és bilincs hozzá...
Méltó helyre került, majd lásuk mi lesz belőle...
És az ára...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése